جوان اجرا

دست نوشت های غلامرضا پورشعبان

جوان اجرا

دست نوشت های غلامرضا پورشعبان

جوان اجرا

زندگینامه

مهندس غلامرضا پورشعبان

 متولد 1359  فرزند اول خانواده، متاهل دارای دو فرزند یک دختر و یک پسر

فعالیت علمی:

تحصیلات خود را در شهر کرج محله چهارصددستگاه (ابتدائی مدرسه عارف، راهنمایی مدرسه شهید مجید عالم بخش و دبیرستان مدرسه شهدای انقلاب اسلامی) به پایان رساند. در سال 1377 پس از اخذ مدرک دیپلم همان سال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در رشته مهندسی کشاورزی پذیرفته و ادامه تحصیل دادند، به لطف ایزد منان در سال 1381 موفق به اخذ مدرک کارشناسی از این دانشگاه شدند. سال 1391 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در مقطع کارشناسی ارشد رشته زراعت قبول شده و در شهریور 1393 با دفاع از پایان نامه موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد از این دانشگاه شدند. دارای چندین مقاله علمی در مجلات و همایش های داخلی و بین المللی، با توجه به پایان نامه ایشان در زمینه نانو عضو  ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ( معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری) در آمده که از حمایت های تشویقی این ستاد نیز بهره مند شده‌اند.

فعالیت ورزشی:

دوران نوجوانی و جوانی را در رشته ورزشی کشتی زیر نظر مربیان مجرب (آقایان خشخو، بهروز یاری) گذراندند و عضو تیم فوتبال فجر لاله های کرج  بوده، در سال 1389 نایب قهرمان شطرنج کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز در سال 1393 طی حکمی بعنوان سرپرست تیم فوتسال سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور منصوب گردیدند. در سال 1395 قهرمان شطرنج کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران شدند.

فعالیت های فرهنگی و اجتماعی:

سال 1381 به خدمت مقدس سربازی در ارتش جمهوری اسلامی ایران اعزام و در حین خدمت موفق به اخذ تقدیرنامه سرباز نمونه از این ارگان شدند. در سال 1383 به عضویت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی درآمده و به عنوان کارشناس رتبه یک سازمان مدتی در طرح بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی بعنوان کارشناس مزرعه در جهاد کشاورزی شهر کرج همکاری نمودند.

به عنوان خبرنگار نیز با ویژه نامه صاحب قلم ( ملارد و شهریار ) همکاری داشتند. همچنین دارای مقاله چاپ شده در مجله غذا ، دام ، کشاورزی و هفته نامه مارلیک می باشند. عضو سایت مرجع متخصصین ایران  و عضو انجمن گل و گیاهان زینتی ایران نیز می باشد.

دارای دست نوشت های منتشر شده فراوانی در سایت های مختلف می باشد.
فعالیتهای انتخاباتی:

ایشان کاندیدای سومین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران و کاندیدای اولین و دومین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز بودند.

در سال 1385 به عنوان کاندیدای سومین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرج فعالیت نموده که تجارب ارزنده ای حاصل شد. در انتخابات دوره های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در ستاد کاندیداهای مورد نظرشان فعالیت داشتند. عضو خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران

فعالیتهای شغلی:
در اواسط سال 1384 با سمت مسئول خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره)  به عنوان خدمتگزار افراد بیکار و محروم جامعه مشغول به فعالیت شدند که تاکنون نیز در این عرصه فعال می باشند ، در این مدت زمینه اشتغال بیش از هزار نفر از افراد بیکار جامعه را مهیا نمودند.

در سال 1393 بعنوان مدرس دانشگاه علمی و کاربردی پذیرفته و مشغول به کار تدریس دانشگاهی نیز شده اند.

دارای تجارب ارزنده در زمینه عمرانی، ساخت و ساز ساختمان های شهری می باشند.
دارای تجارب ارزنده در زمینه محصولات کشاورزی، گلخانه های خانگی و فضای سبز شهری می باشند.